nuffnang ads

01 January 2011

expo cheng ho (bab 2)

assalamualaikum....

ehem, ari 2 aku de janji ngen korang yang aku akan upload pic mase kat expo cheng ho yang ari 2 kn.
klu x ingat, tkn cni..
hehe, sbnrnya aku lpe la nk upload smlm...

skung aku akan tunaikan janji aku...=)



cak...!!
ntah pe nme binaan bangunan nie...hehe..


urusetia yg mmg setia duk kat dpn pntu masuk expo cheng ho..=)

antara cenderahati yg dijual di expo tersebut...




antara barangan yg dijual di expo chengho..


alat hiburan tradisional kelantan pown ada...
tp sebagai pameran je la...=)


nie la cik ekin yg perasan nk jadi petugas penyebok sukarelawan expo cheng ho tempoh hari...
tgk pe yg aku tunjukkan 2, tag urusetia tau. (tag pnjam)

aku g expo 2 bukan sorang, tapi dengan mereka nie...
kami ber-empat rempit dari pasir mas ke kota bharu..nie la wajah2 minah rempit yg baru...hehe..=p

sekian, itu sje la pic yg aku leh upload...malas ar nk upload bnyk2. nnty korang ckp myampah lak, spe yg susah klu org ckp mnympah klu bkn aku..huhu...

daa...

No comments:

Post a Comment