nuffnang ads

18 November 2016

Pilihan

Akan datang satu masa kau perlu buat pilihan sama ada kau mahu atau tidak mahu...sama ada kau perlu atau tidak perlu...

#akurindu

02 June 2016

Hangat-hangat tahi ayam

Perasaan ingin menaip tu terlalu tinggi menggunung sehingga tidak tercapai keyboard nak ditekan...

Begitulah lumrah hidup aku....
Banyak masa dihabiskan dengan aktiviti beriadah dan berfaedah sesungguhnya..
Masa terlalu singkat untuk perkara yang tidak mendatangakan kebaikan...
Kita semua terlalu mengejar masa sehinggakan kita lupa orang disekeliling kita yang masih perlukan perhatian dan sokongan kita sehari hari...

21 October 2015

Sakit itu

Pernah tak kau rasa sakit, tapi kau tak dapat lepaskan...
Kau tak dapat luahkan pada sesiapa pown..??
Hatta keluarga kau sendiri, kawan baik, kekasih, suami...

Sakit yang kau terpaksa tanggung sendiri...
Sakit yang bukan kau nak, dan bukan kau perlu...
Sakit yang bukan kau inginkan...
Sampai hati kau sendiri yang luka, berdarah, bernanah...

Kau perlu kuat dihadapan orang lain...
Kau pura - pura bahagia...
Kau bahagia depan mereka sedangkan hati kau sendiri sengsara...

Rasa tu hanya kau saja yang tau...
Kau pendam di tempat paling dalam...
Kau harus simpan...

Sekarang ape yang aku rasa kau tak perlu tau...
Kau hanya perlu tahu yang aku sakit...
Sakit yang kau sendiri tak akan pernah dapat rasa seperti yang aku rasa...

Salam 21 oct 2015...
Adios...

03 September 2015

rindu

Rindu...

Perasaan itu menggamit hati...
Kau perlu bangun..
Rasa itu perlu andai ia menggigit hati...
Aku takut
Masa
Pergi terlalu cepat
Sempatkah





Perasaan indah menyusup laju
Melenyapkan rasa gelisah
Fokus dengan rasa Indah
Dengan harapan gelisah mati





Tanpa kenangan, kita bukanlah diri kita pada hari ini...


~adios~

05 June 2014

mood gatal dah tiba...

Assalamualaikum...
Hai kauorang-kauorang semua...

Sedang tidak buat ape-ape nie lah mood bertukar lepas tengok gambo di bawah...
Awww....
Cantik sangat pelamin dia jah...
kenduri kawin kakak sedara di Dungun, Terengganu...




bahagia muka ioollllssss duduk atas pelamin dengan pengantin...
i like...


tengok muka eksited iolls...


kalu ikutkan tarikh gambar nie, dua2 adalah pengantin lama...
hehehe...
jangan marah ye kakak ipar...


ntah bila la soon nyer....


mood honeymoon lagi...


wiwittt...



ioolls rasa nak kawin terus bila bukak gambar-gambar lama....
lagipown ioolls suka ambik gambar...
walaupown orang lain kata gambar- gambar ioolls semua biasa2 je...
ioolls malas nak edit....
beli kamera mahal-mahal, tapi ending edit dalam laptop...
ape kelasssss...



p/s : rasakan wahai photografer otai yang sombong komen orang berlagak bagai dunia photografi nie engkau yang punya...ioollss tak heran okey... eh.. eh...


adios...