nuffnang ads

17 January 2011

ko dengki kenape, suke ati aku la...

assalamualaikum...

entry kali nie berbaur sedikit kemarahan apabila seorang makhluk TUHAN nie duk marah-marah aku setiap kali aku on9 fb dan blog aku...

adakah muka aku sprti nie bila mrh..??? hahahah...


 ko nie pe hal nk marah2 aku...??

aku nyer laptop, aku nyer mata, aku pnye masa...
ko nk kisah pe hal...
ape gelak2..?? (mmg ngah marah nie)

 
yang membuatkan aku sangat teruja tuk naik angin adalah kerana dia akan tnye 1 soalan setiap kali dy terlihat aku on9...
p'puan gedik = "ekin, pakwe aku on9 x..??"


cikala punyer p'puan...
ko dah knp..??
ko xyah la nk sound2 aku bagai...
ckp je la ko takut aku ngorat pakwe ko yg huduh hensem sgt 2...

aku pandang pakwe ko pown x hingin,nk ngorat..??
sory la...
aku x la desperate sgt la....
smpai x de lelaki lain tuk wat jadi pakwe aku...
aku bkn cam ko laa...
walaupown aku x la cntik mcm fatin liyana atau nurul ain...
tapi aku masih ada harga diri...


k la semua....
hati tengah panas, sy mau sejukkan dengan tidur....

selamat malam dan semoga bahagia....
kroih3...zzZZzz...

No comments:

Post a Comment