nuffnang ads

15 January 2011

kisah budak yg exited naik keretapi..-_-'

assalamualaikum....

aku harap korang semua cihat2 la hendaknya. 

post kali nie aku nk cerita pasal seorang budak yg mmg comel dan yg pling cute nie yg sangat la exited naik keretapi wat kali ke-2 (first time masa kecik2 dulu)....
 

 nie la budak yg aku nk cerita nie

sblm 2, aku nk tnye la korang (yg sedang baca blog aku nie khasnya..=)) korang pernah dengar x terengganu menyediakan perkhidmatan kereta api ke mana2 negeri dalam malaysia nie..?? x tau jwpan eh,x pe la aku tolong jwb soalan aku sndiri...haha...soalan yg sangat la menyedihkan bukan...

meh sini rapat2 adinda nk bercerita pada kakanda2 sekalian...ahakz...
nie fakta yer....pada hakikat nyer,terengganu tidak mempunyai landasan kereta api langsung (dulu mungkin ada sbb nk angkut biji timah ke negeri lain)...sekarang terengganu sangat membangun sehingga tidak mempunyai perkhidmatan kereta api mahupown landasan kereta api langsung...@_@

 nie aku ambik dari google...mne ada landasan keteapi kat terengganu...??

terkejut x korang..?? hehe...

itulah sbb aku sangat bersemangat untuk post entry baru nie...
wink...^_^

aku masih dalam mood teruja...@_@

pada 14/1/2011 telah mencipta sejarah pada gadis bernama NURUL ASYIKIN kerana dy telah melaksanakan hajat nyer yg mmg dah lame sangat dy pendam nie...iaitu menaiki KERETA API...


alahai...stakat naik kereta api ape la sangat...

2 la kata2 org yg suka melemahkan semangat ku yg berkobar2 nie..dy mmg dah selalu naik kereta api,sbb 2 ckp mcm hape je...tapi tidak pada aku, kerana aku di dalam golongan orang yg mmg tidak bernasib brape baik tuk balik ke kampung naik kereta api...SBB KAT TERENGGANU MANA ADA LANDASAN KERETA API...!!!

abis klu x de landasan keteapi, xkn kereta api nk bergerak atas jalanraya pulak kn... sengal...-_-"

k la...korng tgk la pic2 nie...
lagi bnyk aku taip,lagi aku rase cam nk mrh...(eh,teremosi lak...-_-')
 
 yg berselendang 2 wahyu....yg kat belakang 2 (pkai bju merah),kak nana...=)



yg sebelah aku nie wan helda ayunie....kwn baik aku yg sama2 teruja nk naik kretapi...=)

sblm naik keretapi kena ada tiket dulu...besarkan pic tuk cari kat mne tiket aku...=P



permandangan sms naik keteapi....


mase dlm keretapi,aku cari port tepi tingkap sbb nnty sng nk tgk pemandangan...terok giler...lihatlah muka teruja ku...-_-'

ape agak nyer yg difikirkan oleh budak kecik 2 ek...sbb dy asyik tgk je aku (yg sdg take pic x abis2) sejak aku mula masuk sampai nk kuor train....-_-

suasana dalam perjalanan tanah merah-pasir mas...


sampai disini sahaja sempat aku coretkan tuk post kali nie...
budak teruja nk tdo....
selamat malam buat semua...=)

p/s: mlm nie nk bermimpi nk naik kapal terbang lak...=P

No comments:

Post a Comment