nuffnang ads

07 April 2011

x tau nak letak tajuk ape....big baby bole x..??

assalamualaikum.....

skung aku de story mory nk cite kat korang....nk cte pasal baby (baca: bayi) sebenar nya...hehehe....
sepanjang aku belajar menyambut kelahiran di kolej nie, iaitu setelah 2 thn praktikal tnpa henti (baca : non stop) di hosp ***** KELANTAN....
hari nie aku telah melakar 1 rekod peribadi iaitu menyambut bayi yg agak besar dan berat iaitu seberat 4.2 kg....
yg dikatogerikan sebagai 'big baby'.....

pada petang tadi aku telah mencipta rekod peribadi itu dgn jaya nya...=)
dengan ibu yg tiada luka pada kawasan perineum...
wah, staf nurse pown puji u....
bangga la i skjp....=P
hahahaha...


jom tgk pic lak....

baby nie sangat lah comel....
putih gebu je kn....


 tersenyum sambil pelok dak tembam dan berat...
adoyai....kepala baby tu cam x stabil je kn....


 lepas dah bersihkan....


 along yg selalu exited bila ada bby comel...
hehehe...=)


 pic nie candid yer...
bby tu menguap mase aku ngah ambik pic nie...
adoyai....de je la adik nie...
tp sweet plak tgk bnyk kali....hahaha

*sila lempang ramai2....=P


 nie si ana n atin....
nk jugak pic ngen bby....huhu...


 kak ana dgn mata bulat nyer....
kak nadia dah knp mata cam tu ek....
kak atin lak, asal..??




"senyum itu pengubat hati yg rawan dan pnyembuh luka yg paling mujarab....''
jom senyum kwn2...=)


adios~

No comments:

Post a Comment