nuffnang ads

06 April 2011

haRI yg cERia dAN bahAGia....

assalamualaikum...

knp baru hari nie aku post entry sedangkan minggu nie dari hari sabtu lagi aku leh post entry baru kn...
sbb hari nie hari yg begitu bahagia dan mengembirakan hati kecil ku ini...
KNP EK..??



cerita nya bermula cam nie....
4 april 2011
jam 2000...
mak anto msj 'ateh, angah dah ontway ke hospital, angah kate da ada tanda2...kata doktor kat klinik tadi dah 3 cm jalan nyer...'
aku reply 'abis mak pown otw skali ke x..?? =('
mak jwb 'ye la...mak dah ada kat rantau abg nie...'
aku 'ok mak...suh achik bwk kete ati2...'

aku kat dalam labour room hosp kelantan...='(
nk balik....!!!!
5 april 2011
jam 0600
mak call 'salam...bgun ateh...'
aku 'jap agi leh x...hehe....npe nie mak'
mak 'angah dah selamat BERSALIN bru sekejap tadi...ALHAMDULILLAH semua selamat...
aku 'haaa....ye ke mak....amin....ank pempuan ke lelaki (dengn gelojoh brtnya)'
mak 'agak2'
aku 'alaaa...mak nie, main teka teki lak ngen ateh....ank ppuan ke lelaki..?? '
mak 'ye la....baby perempuan...=) '


alhamdulillah...
akak ku telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan seberat 3.35 kg...
aku x dapat melihatnyer secara dekat lagi....
nie pic yg akak aku mms kn td...=)


x sabar2 nk blik umah...!!
angah pantang kat umah.....=)

selamat tdo semua...

No comments:

Post a Comment