nuffnang ads

25 April 2011

eNTry beRBaur emOSi...

assalamualaikum....

punya bnyak la sawang dlm blog aku nie...
hehehe....


bukan sengaja menyepikan diri dari dunia blogging, tapi ruang masa amat mencemburui diriku ini...
cewah....
ade change jadi sasterawati tak...??


klu korang bercinta....
adakah bermakna korang perlu dgr kata sang lelaki setiap masa...??

ok2...korang tentu x paham...
aku bagi contoh..
klu sang lelaki tidak membenarkan diri korang untuk menghabiskan masa lapangmu bersama teman-teman rapat korang skung nie, adakah korang akan mengikuti arahan tu..??
sedangkan waktu kau dan teman2 untuk berjalan dan mengumpul memori adalah sangat sedikit...
mungkin tinggal lagi beberapa bulan sahaja....

maafkan aku jika soalan ini me'nyentap' sesiapa....
aku bukan nak salahkan sesiapa di sini...
tp aku ingin sangat tegaskan yg korang perlu masa bersama rakan2 juga walaupown korang da de teman lelaki kn...
lagipown pada pendapat aku yg naif lagi bersih nie (hahahaha) sebelum korang berkahwin, korang x yah la nk sekat idup si gadis...

ye la...
klu korang da kawin, sang lelaki x bagi keluar korang WAJIB la ikut dowh...
sape nak tanggung dosa ko ingkar arahan suami....LOL...

tapi kalau setakat teman lelaki a.k.a buah hati la sangat tu, baik lupakan sahaja...
nie pendapat aku la kn...

klu cam nie, aku tak heran la...


p/s: entry sebenarnya aku nk tuju pada seseorang...
klu abg **** ada baca, rnungkan la....
ekin bkn nk ganggu hubungn abg  ngen a**, tapi ramai yg tak setuju dgn beberapa tndakan a**....
nk ajak g jalan2 pown x bole...
pe kes...
agipown a** belom tentu jadi isteri abg la...
x perlu kongkong hidup dia....


No comments:

Post a Comment