nuffnang ads

10 April 2011

orANg laiN BertunANg, aku pOWn rasA NAk berTUnang jUGak boLE..?? hehehe...

assalamualaikum...

pe khabar korang semua ek....semoga korang dilimpahi rahmat seta kasih sayang dari-NYA....
INSYA ALLAH....

korang tau je la aku nie, time rasa nk post entry, aku post...
time rasa malas tu jgn duk suruh la, aku mmg x kn wat nyer....
hehehe...

jadi ceritanya begini....

pada 2 minggu lepas (ko tgk betapa teruk nyer aku), kwn seangkatan ku telah memikul status lain dalam hidup nyer, iaitu bergelar tunang pada 1/4/2011...
nama kwn seangkatan aku tu kami pnggil kak nana sbb dy yg plg veteren dlm kump kami (rate umo kami 20-26)...
majlis pertunangan kak nana telah diadakan di tanah merah iaitu kat umah mak sedara dia, perjalanan kira2 30 minit dari pasir mas, dan 45 minit dari machang....
aku pergi bersama dua aweks perak ke tanah merah (naik bas je) sbb plan nk jln2 smpai bengkak kaki dan naik kereta api lagi dalam perjalanan pulang nnty...hehe...


sebelom pegi bole la tersengeh sampai ke tlinga...
ko tgk kasut tnggi kak nadia tu...hehehe...
siapla korang....!!

(dari kiri) kak nadia, ana n cik lolipop....


 masa dlm bas...
cik lolipop n ana...


 ko tgk dak exited si nadia tu...
hahaha...

sampai malu dak yg duk sebelah dy tu tau....!!


 mmg x sah klu de baby kecik aku x bergambar ngen mereka....
pencinta kanak2 la katakan....=P


kak nana anggun dlm persalinan berwarna merah hati....
wow, nyah suka you dgn wrna nyer yg goges itu...


 semasa majlis pertunangan berlangsung....
hanya sederhana majlis nyer tp meriah dgn kedatangan kami...
chewah, perasan lak aku nie....


 sesi menyarungkan cincin pertunangan pd pihak lelaki...


 sweet sgt couple nie...
5 thn berkawan, bertunang....
bln 6 nie tgk dyorg kwin lak....=)


 hantaran dari pihak lelaki....
warna emas putih....

nie sebahagian dari hantaran pihak p'puan...
colour tema merah meroon...


 nk dpt berkat you....
duk sebelah org bertunang....hehehe...
kak nana dan si chubby cik lolipop...


 kak nana dan ana....
dak ana nie pown sama...
hehehe...

 

orng ngah make-up, aku possing la dulu....
hehehe....

pic sebelum dan slepas....
dah penat lilit tudung, aku sangkut je kat bahu...=)




muka aku dah bosan bole....=/


 kak nadia yg mmg exited giler mase nk naik keteapi nie...
yg sbelah kiri tu along...
jmpe dlm keteapi mase hala pulang ke kolej...
along dari kuala krai...



 sepanjang kenal ana, dy mmg x suka duk tpi tingkap...
masa dlm keteapi nie siap suh aku duk tepi lagi...
nk menikmati pemandangan dari dlm kteapi katanyer....



p/s:
1) sejak aku study kat KJMPM nie, mane pernah aku cuti hari lain selain hari jumaat yg mulia kecuali cuti umum....
2) aku mmg nk buli kawan2 aku nie supaya reti belajar naik bas brenti2...hehe..
3) aku mmg suka pakai shawl, pas2 kat dlm aku pakai syiria...klu panas or boring, aku tkr gaya or simpan shawl dlm beg....hehe..
4) along pown dari group kami....along balik kg time tu, tp jmpe dy dalam kteapi....=)

No comments:

Post a Comment