nuffnang ads

14 March 2011

merapu je...

assalamualaikum....

selamat sejahtera, selamat hari raya....
eh2...silap...
terover taip lak ari nie....

bulan nie adalah bulan yg paling aku suka...
sebab nyer aku ditugaskan tuk praktikal di labour room...
atau bahasa melayu nyer bilik bersalin...
seperti biasa aku akan berebut kes2 bersalin ngen senior mahupown kawan2 ku sendiri....



ape..???
aku jahat, smpai nk berebut kes ngen kwn2 skali...
hehe..
sebenarnya aku bkn nk sgt berebut kes, tapi telah menjadi adat@tradisi dalam menjadi pelatih jm nie begitulah....

nak atau tidak, sepanjang 2 setengah thn menjadi pelatih aku kena ada 30 kes bersalin yg aku sambut sendiri...LOL
korang ingat senang ke nk cari kes..??
klu setiap saat ada ibu yg lahirkan bby x pe gak....
hehehe...



~senyum sendirian memngingati peristiwa tadi...
setiap kali ibu meneran, kadang2 kami (meliputi semua pelatih yer) yg melihat, mendengar arahan meneran dan yang memberi arahan turut sama akan meneran...
kwang3....=P

No comments:

Post a Comment