nuffnang ads

01 March 2011

entry yg tergendala edisi 24/2/2011..=P

assalamualaikum...

salam sejahtera wat pembaca yg x pernah2 berhenti membaca blog yg agak simple ini.. 
(wah, lagak mcm terkenal aje ko nie ekin...)
walaupown sudah agak lama tidak meluahkan perasaan dalam blog ini, aku tetap akan menaip sebanyak mana yg aku mahu sehingga aku puas...

bermula pada sambutan mauludur rasul peringkat kolej aku yg baru-baru ini diadakan pada 24/2/2011...

 
sambutan yg sangat tidak mengecewakan even event tu junior 1/11 yg buat...
aku sebagai senior leh bg markah 5/10 tuk adik2 nie...hehehe

mls nk taip lagi...
tapi gambar ini mendiscribe kn perasaan kami semasa majlis tu diadakan...=)

org lain dpt kertas biase...
aku kn dln golongan vvip...
dpt la kertas yg sgt wangi sampai pening bau nyer...@_@



 bersama si nadia comel (katanyer)
=P


 nie dak umah aku...
dari kiri: kak cty, azie, ain, ame n aku...


 ini bukan kumpulan nasyid yer...
nie la baju koprat kumpulan aku...
cntik kn...


 
nie baru kumpulan nasyid...
dak junior aku gak...
kumpulan 2/10


barang yg berada atas riba aku...
masa nie sesi ceramah...=)

sesudah majlis...muka kepenatan mereka...hehehe

No comments:

Post a Comment