nuffnang ads

23 March 2011

dengki

assalamualaikum....

bunyi cam marah je kn....
aku mmg nk marah pown nie...
da la semalam x dpt nk post pape entry langsung, sakit ati tul la....
pagi nie ujan lak tu...(nikmat)
baju kat jemuran x angkat lagi...
nnty msti kena basuh balik....

geram nyer....!!!!

bertambah geram bila de sorang dak kumpulan aku yg wat cite yg x enak didengar oleh telinga sape2 pown...
berasap telinga bila tuduh bnda yg aku x prnah wat....
aku menyampah siot perangai cam s**l (maaf, hati ngah panas)

aku tulis dlm blog sbb aku tau dy x kn baca...
aku x tau pe tujuan dy wat mulut kat semua dak kumpulan aku....
bln 6 nie dah nk kawin...
umo pown dah meningkat...
dah la pe***k...
tp knp ko mcm selenga je bila mengumpat sal aku eh..??

klu ikut kn hati aku, nk je aku lempang2 muka dy td...
selamba je ckp aku nie perangai cam tu kn...
klu ko bagus sangat, npe ko x dipilihh tuk jd penolong pengerusi MBIL...
ko x phm2 lagi bila x de sape undi ko tuk pgg jawatan tu...
aku akan balas balik pe yg ko dah wat pada aku nie...

jaga2 la perempuan...!!

1 comment: