nuffnang ads

04 March 2011

geram tul...

assalamualaikum...

pe kabar kakak2 n adik2 sekalian...
arap2 chat hendaknye...=)


aku nk tnye korang yg duk baca blog aku nie la kn...
pernah tak klu ade org yg beritahu kelemahan ko depan ramai org, ko akan terus gelak..???
aku pasti jwpn korang tak kn...
aku rasa klu sebagai seorang yg waras that time msti korang akan terus diam & muka korang sedikit merah bile de orang yg tolong hebohkan kelemahan korang pada org lain...

aku terkilan sangat dengan seseorang nie...
bile ada je kelemahan aku yg si sengal nie nmpk, dengar or lihat...
si sengal akan terus cite kat member2 aku yg lain...
punya lah aku bengang x tau nk ckp pe...
diam je la...
sambil rakan2 lain duk gelak kat aku n wat muka x bersalah...

aku kesal sungguh dengan sikap si sengal...
nk ckp nnty x nk tegur aku lak...
serba salah...

~nangis sendirian...
aku tul2 sedih...='(

cam nie ke muka aku geram..??

No comments:

Post a Comment