nuffnang ads

04 February 2011

telor penyu

assalamualaikum...

pagi nie rasa mcm nk bercerita pasal telor penyu lak..
ko tau x harga sebungkus telor penyu yg mengandungi 8 biji telor dalam sebungkus plastik berharga rm 38.00..??

aku ingt lagi mase kecik2, 5 biji baru rm10...
allaaa...
aku tau la harga barang semakin lama semkin meningkat...
x yah la nk marah..
dah berkerut dahi 2...
haha...=P

kata kawan2 aku, dyorang nk datang terengganu satu ari nnty, katanya nk rasa mcm mne agaknyer rasa asli telor penyu 2...
mcm telor ayam ke...
or mcm telor itik...
huhu...

pagi - pagi buta tadi aku ikut mak g pasar payang...
beli sayur....
pas2 nmpk telor pnyu nie...
snap then post kat blog..=)
 
nie la ropenyer tolor penyu..
mcm bola ping pong pown ada aw..=P



dah siap rebus...
leh mkn terus tau...


nie lom rebus lagi...
klu nk rasa pngalaman rebus telor pnyu sendiri, 
aku suggest beli yg nie...


makcik tuan nyer telor...
senyum makcik...
hehe..=)

p/s: aku yg budak asli terengganu pown x brape minat telor penyu...
sbb aku kecian kat penyu 2...
hehe...=)

No comments:

Post a Comment