nuffnang ads

04 February 2011

bila kami mempunyai keinginan untuk jadi kanak2 kembali...=)

assalamualaikum...

setiap hari kita melangkah ke hari baru, dengan itu umur kita akan meningkat dari satu tahap ke tahap yg lain...
begitu juga ngen aku yg setiap hari akan membilang hari tuk abiskan study n cepat2 cari bakal suami a.k.a pakwe baru...hehe..=P

ari sabtu mggu lepas aku tetiba ada perasaan nk berjalan2...
tp aku x de plan nk g mane-mane pown, cuma perasaan nk keluar 2 kuat sgt...
pas 2 tetiba kawan aku ajak g taman rekreasi yg ada kat pasir mas 2...
dengan lajunyer aku menerima ajakan mereka tuk g ke taman rekreasi 2...

 
yay..!!!

tarra....
korang paham-paham je la klu dah g taman rekreasi nie, kami akan bertukar jadi kanak-kanak rebena la jwb nyer...tgk kat tgn aku 2 aku tgh pgg ape...hehe...best gak bila dapat mengimbau kenangan di zaman kanak-kanak nie... 


pic kat bawah nie dah menunjukkan betapa sengal nyer dak2 'kecik' nie...=P









ada satu perkara paling best masa kat taman rekreasi 2 ialah berlaku satu pergaduhan budak2...
mase aku n ain duk main buaian kat c 2, tetiba budak2 kecik yg duk kat buaian sebelah bergaduh berebut buaian..
lihatlah pic kat bawah...hehe..=P

No comments:

Post a Comment