nuffnang ads

05 July 2010

jatuh cinta...2


salam....

salah kah aku jika aku jatuh cinta....
mencintai dan dicintai....
aku rasa bahagia bila bersama nya...
tapi kami selalu berbeza pendapat...
aku tak kisah...
kerana cinta aku tak prnah ambil kisah...
aku selalu mengalah agar rajuk nye tidak berterusan...
aku terlalu rndukan gelak ketawa...
gurau senda nya...

tp dlm kebahagiaan ku ini....
ada yg x bersetuju jika aku jatuh cinta pada usia ini...
aku rasa begitu kecewa kerana mereka tidak menyokongku...
aku harap aku tidak kecewa...
kerana memilih jln ini....
aku rasa ini adalah cinta yg pertama...
yg benar2 membuatkan aku bahagia...
mereka selalu menasihati aku agar berhati2 dgn cinta....
jgn terlalu taksub dgn cinta...
cinta boleh membawa sengsara kata mereka...

aku selalu mengikuti nasihat yg diberikan kepada ku itu...
berhati2 dengan cinta...
agar aku tidak terjatuh dalam jurang cinta yg penoh noda ini...
doakan aku agar bahagia selalu...
semoga cinta kami berkekalan...
INSYA ALLAH...

sampai d cni saja luahan hati ku ini...
mau tdo dulu...

salam percintaan tuk semua..

No comments:

Post a Comment