nuffnang ads

27 April 2012

kisah di kuala lumpur

assalamualaikum...

rasa rajin sekali hari nie nak post entry baru....
kebosanan menyebabkan aku begini...
hahaha...


tadi aku story pasal kat melaka...
entry nie pasal kat k.l lak...






story kedua...

lepas dah berjalan dengan sakan nyer ke melaka semalam nyer...
malam tu aku dan sumaiyyah round k.l jep la...

22hb januari tuh aku pergi la jalan-jalan ngen sepupu aku...
kata abg napi nak cari kasut...
aku sebagai pengekot yang tegar, pegi je lah...
round la sekitar k.l...
maklumlah, aku bukan kenal sangat jalan kat k.l nie...
aku ikot je boleh...=)


pic sekitar k.l beronggeng dengan sepupu-sepupuku...
yang awesome...




kasut bundle...
tapi harga x bundle langsung...
baik beli baru...
hehehe..


jalan sebaris ea...


topi tu comel...
tapi bila pakai tak pown....


tudung yg siap ngen sarung tangan...
labuh sampai lutut...
hehehe...

kedai tudung super murah...


bergambar kat sign tu je eh...

org kata lah kan kat situ bnyk pela**r...
tapi ALHAMDULILLAH...
ALLAH tak nak mata kami tercemar melihat benda yg x baik...=)


lepas dah puas meround kat sekitar lorong haji taip tuh...
hehehe...
kami pegi melantak pulak....

kami di...
HR STEAK HOUSE...


aku : ko cari ape dalam air aku tu sumaiyyah..??
sumaiyyah : nak cari biji oren...
hahaha...


muka cool walaupown hati terbakar...
lambat sgt....
tapi x salahkan kedai, sebab kedai tuh penuh...
sampai ada yg berdiri tunggu org abis makan....


muka pelik...


hah...
ambik ko....
makanan dah sampai...
bapak banyak...
dan yg paling penting, sedap giler... 


errrrr...sedawa kekenyangan...
alhamdulillah...
kenyang...

(tulang letak dalam pinggan sumaiyyah)
hahaha


memperkenalkan abg napi dan isteri...
lambat tul kak lini tu nak abiskan makanan nyer...
satu-satu ditelan nyer...
hehehe...

abis pown story ari kedua....
last day pas nie...

adios....

No comments:

Post a Comment