nuffnang ads

23 April 2012

entry penuh dengan unsur emo

assalamualaikum...

pe khabar adik kakak semua...hehe..terlupa lak pakcik-pakcik sekalian...
jgn duk pusing ke belakang, awk tu la pakcik (wat pembaca lelaki)
senyum~


eh..
tetiba ada pic grayson chance pulak..
LOL...


tetiba malam nie aku rasa rajin lak nak post entry....
sebenarnya ada kisah...
ok, mari kita pendekkan cerita nie semua....

hari nie aku keje shif pagi...
so acara mengemas maklumat pesakit untuk discharge diserahkan pada aku a.k.a budak baru...
lepas dah siap semua, aku pegi la kat patient bagi temujanji semua...
kebetulan semua keje dah siap....
then terpandang majalah kat atas cardiac table patient...
majalah media ke ape ntah...
luper lak...


belek punya belek ada pic2 retis kat ABPBH ari tuh....
aku memang teruja nak tengok sebab ada retis kesayangan aku...
ehemm...
sape yg mengikuti blog aku nie pasti akan tau...
tetiba...



eh...
cuba korang baca caption tuh tulis ape kat najwa latif...
biar aku tulis kalu wat sesiapa yang x jelas...

" bagaikan ada yang tidak kena. najwa mungkin perlu lebih berhati-hati dalam menata gayanya selepas ini. "

haaa...siap besarkan lagi....
(geram nie)

ummm.... 
sebenarnya aku x suka dengan kata2 si penulis ruangan majalah nie...
sebab nyer....
cuba korang tengok pulak gaya artis yang anggun nie



haa....
baca caption nie pulak....
eh, tak nampak jugak ke...

" dua gaya berbeza daripada penyanyi hebat, dayang nurfaizah. mana satu menjadi pilihan anda? "

amboii....
bukan main ko bodek penyanyi yang memang dah ada nama dalam industri muzik tu eh...
memang kreatif giler ar....



yang aku heran bin ajaib sangat tu...
ape yang tak kena dengan penampilan retis baru nih...
cuba korang bulatkan mata tengok retiss norkhiriah berfesyen...
ok-ok jep...

najwa latif lagi comel kot....
alaa...
kalu stakat sebab tudung dy shining sangat dan menenggelamkan baju dy tu tak de hal sangat lah....
lagipown semua fesyen adalah untuk keselesaan seseorang....
ko bukan sesiapa nak kritik org...
fesyen adalah hak individu...




tgk pic ziana zain ngen baju nyer tu...
ok je la pada pandangan aku...

lagipown kan...
bukan nyer najwalatif buat baju tu sendiri...
dy tak jahit kot baju tuh...


#doniadonia

pape hal....
aku terhibur dengan persembahan najwalatif kat ABPBH malam tu...
najwalatif nyanyi ngen black tuh...
dan...
aku arap najwalatif dapat keputusan cemerlang dalam SPM bulan 11 nie...
same with my younger brother...
GOOD LUCK both of you..

adios....


p/s: aku bekas budak fesyen dip reka bentuk fesyen dan pakaian...tapi aku biase-biase saja...kadang-kadang langsung tak reti nak match baju...sebab pada aku keselesaan adalah yang terpenting berbanding kecantikan...

p/s: maaf jika ada yang terasa...kerana aku hanyalah insan biasa....

No comments:

Post a Comment