nuffnang ads

30 December 2010

kena praktikal kat wad psy..

salam...

korang ibaratkan la entry nie ditulis pada 4 hb dobelas yer. hehe. jgn la marah, aku x dpt update dah sebulan blog nie. da berhabuk pown,korang x yah bgitau sbb aku mmg dah tau. hehe. bkn x de masa langsung tau, tp line intenet mmg lembab cap ayam tau kat hostel yg aku duduk 2. sedih tau. waaa...T_T

ok,enrty nie bermula la.



sebagai seorang jururawat masyarakat pelatih,aku kena la ikot pe yg telah kolej suh wat kan, skung terpaksa menjalani praktikal kat wad mental dari 4-9hb dobelas 2010. huhu.



korang bayangkan la,duk wad org yg de masalah mental sangat-sangatlah tension. time dyorang mengarut bole la layan kn tapi bile dah mula dyorg naik syekh mau pengsan kami melayan dyorg. huhu...


disebalik tirai besi. waaaa. kami pown dikurung oleh staf-staf kat situ sbb x nk bagi pesakit-pesakit kat situ dari melarikan diri,2 la sebenarnya tujuan staf mengunci pintu2 yg ada kat wad psy 2. klu dyorang larikan diri then masuk dalam umah korang wat g**a,sape yg susah..?? hehe. korang fikir-fikirkan la..


time kami menyediakan makanan buat penghuni-penghuni kat wad psy. baik dan cun kan kami semua. hehe.


suasana wak2 malam kat wad mental nie...


kami sedang meronggeng. hehe.


ini la kami bila tiba wak2 lapang. mulut semua nk muncung cam mulut itik kan. =P



sekian,inilah entry paling best kot yg prnah aku tulis. aku x kisah kalu korang nk cakap x best ke bosan ke ape ke, sbb blog nie aku yg punya n suke ati aku la nk tulis pape pown yg berkenan kat hati n fikiran aku nie. (eh, tetiba emo lak kn) jangan la marah yer,hehe. chill..=)

No comments:

Post a Comment