nuffnang ads

15 March 2010

yang lepas

ain n ekin... (cam kembar x..???)

(dari kiri atas) ila,ayu,ain,ain,dalila,izzah,asiah,ana...
(dari kiri bawah) ain,nadia,ekin n yanti...


salam...

ari 2 aku ada bgitau nk upload pic aku pakai bju nurse kan...kat atas nie pic aku bersama rakan seperjuangan aku dalam bidang perubatan (nursing)..hehehe...(tp sorg je..)

kami bkn dari kolej yang terkemuka yang ada di sekitar malaysia...tapi kami ditaja oleh kerajaan malaysia...kih3...(oppss,terlebih sudah...)

nie pose yang paling comel kot...hehehe...jgn mare ye kekawan...nama penuh x bisa ku tulis di sini ye...nama samaran sahaja dibenarkan...hohoho

semalam aku kena wat admission atau dalam bahasa melayu nyer, pendaftaran...kat labour room la...atau dalam bahasa melayu kita, dewan bersalin...hehehe...aku keje (praktikal) petang...jadi mmg boring tahap dewa la..sbb waktu petang biasanya x ramai orang..aku bengang gak sbb this whole week aku keje petang...malam balik nyer...kul 10 mlm bru la jmpe katil kesayangan aku...penat ooo....hehehe...nk wat cam mana..aku bekerja untuk rakyat...jadi kena sabar sentiasa n x luper, senyum sokmo....2 la matlamat aku bila msuk bidang ni...

kekadang aku khilaf juga...terdetik kat ati ni rasa nk memberontak...tapi aku selalu ingt pesan mak spaya aku sentiasa ingat ALLAH..kata mak aku "klu sentiasa ingat ALLAH...INSYA ALLAH kerja yang ateh buat akan jadi mudah...AMIN..."

aku harap itu la yang terbaik...doakan aku ye kekawan...

akhir kata...aku rindu sayang 'dia'...

No comments:

Post a Comment