nuffnang ads

26 March 2010

jom heboh klntn..???


salam...

hari nie penat aku berjalan berpusing satu bandar kota bharu sbb nk cari parking tuk g ke jom heboh negeri kelantan...huhu...first time jom heboh diadakan di negeri kelantan darul naim...huhu..
jom heboh kat cni leh tahan la...sbb first time wat kn...nmpk meriah jugak la..huhu...

aku g awal pagi...jem mmg biase la..kat mana2 pown same je...huhu...aku ke tesco kota bharu dulu sblm ke jom heboh...nk beli barang umah (asrama)...naik kete saga baru (bkn sndiri punyer,tp sewa...)ahakz...nk bwk kete sndiri x dbenarkan di kolej nie...huhu...

sampai tesco dlm kul 10 pg lps duk dlm trafik jam lbh kurg 1 jam lebih...huhu...penat kaki aku yg comei nie duk main cluth kete..da la tinggi cluth nyer...ummm...nasib la belalang...hehehe...lps duk membeli belah x ingat dunia,aku n kekwn g la jom heboh 2...korg tgk la sndiri kemeriahan nyer...huhu...

aku x smpt ambik gmbr bnyk2 sbb sesak n panas sgt masa 2...artis yg aku smpt nmpak antaranyer...nuru syuhada nurul ain,host jalan2 cari makan,fadzli zainal,aidil marchelo n 2,3 org lagi...

x la semeriah bukit jalil,k.l or danga bay (tmpt yg aku prnh g...huhu) tapi bole la....
hiburan amat terhad...x de la smpai lagu2 mental dipasang...cukup untuk hawa telinga pendengar yg dtg mnapak tgh panas 2...hehehe...

ok la...kat atas 2 ada ckit gmbr tuk tntapan semua...
huhu...

salam...

No comments:

Post a Comment