nuffnang ads

15 April 2018

Pekerjaan

Assalamualaikum pembaca blog yang melintas di blog saya... Dah lama tak menulis, kaku rasanya...

Alhamdulillah... Syukur dengan segala nik. At dan rezeki yang ALLAH kurniakan kepada saya dan keluarga, rakan-rakan dan sahabat...

Setelah sekian lama, saya meninggalkan bidang yang saya suka, iaitu menulis utk meluahkan apa yang dirasa, apa yang dibuat selama ini, kini saya cuba kembali dengan sesuatu yang baru... InsyaALLAH... Semoga ALLAH izinkan utk saya kembali menulis dan banyak membaca...

Alhamdulillah... Sepanjang tahun 2017, saya cuba utk memasuki bidang baru yang ternyata jauh berbeza dari dunia kejururawatan yang sedang saya pelajari sekarang, bidang yang jauh lebih mencabar dan mematangkan (baca : cuba utk belajar matang) saya...

Mencuba dan harapnya berjaya selamanya... InsyaALLAH...

Akan kembali dengan cerita yang lebih menarik... InsyaALLAH...

Adios..

No comments:

Post a Comment