nuffnang ads

16 November 2012

siapakah stalker aku itu

Assalamualaikum.
Lama yg amat tinggalkan blogku yg paling cantik nie...
aku cuma baru dapat berita hari nie...
ada seorang stalker yg selalu menstalker blog aku...
sanggup pergi cc tuk baca ape luahan isi hati aku yg terpendam...
biasa dlm blog nie la...
terima kasih tuk itu...

tp alang2 dah bc, bg ar kerdit kat aku ckit kn...
leh gak tampung duit duk kat miri nie..

aku bukan seorang yang suka berpura2...
bukan mcm ko wahai kawan...
yer, ko kan kawan lama aku...
perlukah aku beritahu kat semua kawan2 blog aku siapa ko sebenarnya...
siapa nama ko sebenarnya...

aku bukan kejam sangat mcm ko...
dan aku bukan seorang yg suka berpura2 mcm ko...
ko cant
tp perangai ko yg x cantik...
siapa yg baru bersahabat dgn ko, pasti semua akan suka...
tp bukan aku....!!!!

bkn

No comments:

Post a Comment