nuffnang ads

25 August 2012

wayang - step up revolution...

assalamualaikum dan hai....

saya baru balik dari cinema tengok cite step up revolution...
walaupown dah berkurun cite nie kat pawagam...






nak cerita nie...
sape yang dah pernah tengok cerita nie pasti akan mengalami pengalaman seperti aku...


pertama : alahai...banyak pulak aksi melampau...ehemm...aku tengok tak pe..=P
kedua : setiap kali dyorang nak wat step, kaki korang akan automatik bergerak...
ketiga : (dalam kepala) memang stylo ar...

yang best tadi, sound system memang awesome...
jadi memang kaki asyik goyang la...
eh,lupa nak bagitau yang aku pergi tengok wayang seorang yer...
hehehe...

~tetiba


abis sudah...
jap lagi aku publish cerita kat draf yang melampau banyak tu...

\adios...

No comments:

Post a Comment