nuffnang ads

08 May 2012

review MV kosong

assalamualaikum...

maaf lah jika korang rasa bosan bila refresh dashboard je nampak aku cite pasal NAJWA LATIF lagi...
hahaha....

peminat terlampau nama nyer...
ok, aku dah x sabar nak bercerita....
mula-mula aku kenal die dalam youtube la...
macam org lain....


lepas tu dapat tau yang dy pown blogger jugak...
lepas tu follow la blog wawa...
aku follower yang ke 200 lebih la...
masa tuh minat baru je nak mula kot...
hahaha....
sebab suara wawa awesome sangat...








najwa latif dalam majalah dara...
kalau tak silap...




lebih suka lagu carta hati...
=)



kami berjumpa....
dan beramas mesra...
hehehe...
best giler time nie....



masa mv kosong keluor....
aku orang ke 305 yang tgk....
sedih sikit sebab lambat sgt....
nak jadi top 10 yg tgk....
hahaha...
melampau...



siap dak nie kalau aku jumpe...
~tetiba


dalam masa 12 jam lepas upload kat youtube...
7278...


happy sikit....
dalam masa 24 jam...
26, 186 views...

hari nie hari ke-4...
louncing mv kosong....
70, 905 views...
wow...





tetiba rasaa rindu lak kat budak degil nie....
nak SPM mcm najwa latif pown nak g jalan-jalan jugak...
2 ari lepas baru balik dari johor...
kenduri kat rumah mak cik...
ikut jugak die...


arap-arap adik berjaya dalam SPM...
baru boleh support datang #sarawak ~janji...
hehehe



adios....

1 comment: