nuffnang ads

15 December 2011

harapan agar kepenatan ini berbaloi...

assalamualaikum....

dari title macam sedih jep kan....
yup, ingin aku tegaskan di sini yang aku memang nak touching giler malam nie....
oleh kerana sabtu nie iaitu bersamaan 17 disember 2011 = bufday puan ili (pengajar) ada farewell dan aku salah seorang urusetia bidan terjun, aku rasa sangat penat sehingga saat ini...

diulang yer yang sabtu nie berlangsung nyer farewell group aku...
badan rasa lenguh- lenguh, pinggang rasa nak patah dan muka sembab giler kot sebab tak cukup tidur...
eye bag..?? jangan kata beg, aku bagi kontena nie...hahaah....


haa...
luper nak bagitau...
pagi semalam aku dah lepas exam LEMBAGA BIDAN MALAYSIA...
ALHAMDULILLAH...
soalan agak mencabar atau dalam bahasa senang nyer susah...


sudah abis bab exam...
mari kita bersedih kembali....
hahaha....

ok...
aku bz giler dah mcm pic kat bawah nie...
semua benda nak kena buat last2 minit nie...
adoyai....





orang lain..??
nama je ada jawatan setiap seorang...
tapi semua kerja pas2 kat orang ain....
bukan parti politik pas yer....=P




aku menangis sendirian melihat banyak lagi benda yang belum siap..
arhhhhhh...
kalau aku tau begitu teruk kerjanya tak kan aku bermurah hati menolong pada awal2 lagi...
astag firullah....
hati kadang2 menjadi jahat bila otak terlalu penat dan badan terlalu lesu....




esok malam farewell...
yup aku tau, ada 2 perkara belum aku lakukan lagi....
baiklah...

adios...


No comments:

Post a Comment