nuffnang ads

29 October 2011

dapat hadiah paling awal...

assalamualaikum....

tak sabar rasanya hati ini ingin menunggu jam berdetik 12 tgh mlm....


sebab...


sebab...


aku akan menyambut hari lahir yang ke - 21...


wow....
muda lagi rupanya aku nie kn...
hehehehe...


pada 28hb 10 tahun 2011....
saya telah keluar dating bersama en. k dan kakak saya...
hehehe...
lepas tu, saya dapat hadiah bufday lebih awal...
tak pernah terbayang tuk dapat hadiah yg sangat comel...
dari tuan yg comel juga...
wahaha...





mula-mula aku diajak tuk pegi tgk cerita hantu...
alaaa...cite paranormal 3...
cerita yg sangat la mendebarkan...
=(


lepas tu kn...


en. k buat suprise pula...
saya dapat hadiah 2 hari lebih awal dari tarikh bufday saya...
tgk la en teddy yg sama besar dgn saya...
hehheehe....

sangat seronok (penuh la katil nnty jawab nyer)....
tp tak pe...
ada teman...
hahaha...
=P



nie la en teddy....
wat pelok tiap2 malam...=P



nie la en. k yang sangat sweet tu...
=)



tersenyum lagi...
terima kasih awak....

adios...

No comments:

Post a Comment