nuffnang ads

24 July 2011

menangis lagi....

assalamualaikum....

p/s: sebelum tu nk warning...entry nie berbaur emosi....klu x suka sila pergi...

orang kata bila kita betul2 beri kepercayaan dan rasa cinta kita sepenuhnya pada seseorang, kita akan jatuh tersungkur bila cinta yang konon nya dapat memberi sinar kebahagiaan dalam hidup itu pergi meninggalkan kita tnpa penjelasan....

aku rasa semua itu adalah fakta....
aku sedang jatuh tersungkur sekarang....
setelah aku serahkan hati aku padanya, ternyata aku silap dalam perhitungan cinta ku....
aku benar-benar cintakan nya....
sepenuh jiwa dan ragaku...
tapi setelah setahun, aku kehilangan orang yang selama ini kuharap dapat menyulam rndu dan cinta ku bersamanya.
banyak kenangan dan janji-janji yang dilafazkan bersama...
tp...
sayang kerana ia hanyalah angan-angan indah kami...

tadi aku baru lepas membaca sebuah blog yg aku rasa sangat comel...
tapi aku tersilap kerana setiap entry dan kata-katanya membuat aku bisa menikam jantungku sendiri...
kenapa aku terpaksa menerima kenyataan ini...???
dy hempas hati yang aku serahkan kepada nya....

sekotak tisu telah aku habiskan untuk mengelap air mata dan sisa-sisa hingusku ini...
malam ini aku benar-benar lemah.....
sedangkan si dia sedang bahagia bersama yang tersayang tapi aku pula..???
aku menangis dan terus menangis....
aku tewas dengan perasaanku sendiri...
aku menangis kerana kecewa,benci dengan setiap kenangan yang masih segar dalam ingatanku ini....
kenapa pada saat ini,terlintas segala angan-angan yang telah cipta itu..??

aku benci dengan perasaan ku ini...
YA ALLAH...
tolonglah hambamu yang begitu lemah ini...



adios....

No comments:

Post a Comment