nuffnang ads

30 September 2010

the best thing happen today..



Salam….

Ummm…ekin nk cite pe yg telah berlaku pada pagi tadi…

Pagi tadi, semua dak kump ekin x senang duduk sbb x tahu lagi keputusan exam 14 bulan, sedangkan kolej lain semua dah tau. Nk belajar pown dam cm ilang semangat. Dada nie rasa mcm nk pecah je memikirkan kptsn yg akan diumumkan pada assembly akan datang. Puan yg mengajar kami pada hari nie, puan Z, puas kami merayu pada puan Z supaya mengumumkan kptsn tapi kata puan Z, “kalau kamu semua yakin lulus, lulus la kot..?!”

Mendengar puan Z berkata demikian,aku menjadi sedikit rungsing. Pada mulanya aku yakin, tapi sedikit demi sedikit perasaan yakin menggoyahkan jiwa ku ini. Ape la nasib aku kalau kena mngulang exam 14 bulan..??

“awak semua nk tahu ke keputusan exam..??” tnya Puan Z pada kami semua, dengan semangat yg tinggi dan perasaan yang bercampur kami menjawab,”nak.!!” “tahniah untuk kump kamu kerana 100% lulus dalam exam 14 bulan..!!” selepas mendengar ayat yg kami tunggu2 sejak 2 minggu yg lalu, kami menjerit kegembiraan dgn berita itu. YA ALLAH, MAHA AGUNG, terima kasih diatas berita gembira yg kami dengar ini. Aku mgucap syukur diatas berita yg paling gempak tuk semester nie, ramai diantara kami yg x dapat menahan air mata kegembiraan. Sambil ngucapkan tahniah kepada semua, aku tersenyum gembira dan puas dgn apa yg telah aku lakukan selama ini, ternyata semua nya berbaloi.

perkara yang membuatkan kami semua teruja kerana kolej jrurwt masy p.mas adalah kolej top2 selepas kolej j.m segamat. yay, best nyer...

Perkara pertama aku lakukan selepas mengetahui keputusan, aku terus menghubungi insan yang paling ku cintai dan pendorong semangat utamaku iaitu, PN ZAIMAH. wanita yg sanggup mengandung dan melahirkan aku ke dunia yg penuh dgn pancaroba ini… TERIMA KASIH yg x terhingga aku ucapkan buat insan yg tersayang, keluarga ku… ayah, abg, adik, kakak2 ku, dan si manja, wafiy dan jefry. terima kasih atas kasih sayang kalian.

k ah, mau rehat secukup nya.
salam keindahan....

No comments:

Post a Comment