nuffnang ads

30 May 2010

panas...

salam....

panas...
np tajuk aku cam 2...???
cam nie cite nyer...
da 2 ari aku masuk ke wad surgikal...
wad yg menempatkan org yg akan dibedah n org lepas dibedah...
wad 2 sepatutnye ada 2,tp lg 1 kena baiki...
so crowded giler wad 2...
panas lak 2....

lagi satu ramai student nurse dari pesakit...
student wat praktikal ramai sgt..
ada student jp, jmp, kist n yg terbharu MA kist....
semua nk wat prosedur tuk dapatkan cross masing2...


aku pown harap dapat la aku penuhkan buku cross aku 2...
sbb aku nk blik kg...
n g reunion prspjb...
huhu...da rndu sgt kat semua dak2 prspjb....
walaupown aku segan nk g....
tp da rindu sgt...
baik aku bior kn je prasaan malu 2...
yg penting rindu terubat...
hehehe...

selamat mlm semua...
salam alam berkasihan...

No comments:

Post a Comment